چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 15 اسفند 1400/ شماره 478
هجوم قیمت های جهانی به پایه ها در روز سقوط دلار، سقوط دلار آزاد تا نیمه کانال 25 هزار، افزایش قیمت ها در بازار،

هجوم قیمت های جهانی به پایه ها در روز سقوط دلار
با عبور نفت برنت از مرز 118 دلار، موج افزایشی آن به قیمت های جهانی رسید و چهل و هشتمین قیمت های پایه در حالی که دلار آزاد تا میانه کانال 25 هزار تومان سقوط کرده، یکپارچه افزایشی اعلام شد. دلار نیمایی که قیمت های پایه امروز با آن اعلام شد، 24,144 تومان بود که نسبت به 8 اسفند، 104 تومان افزایش داشت اما رشد قیمت های پایه، بیشتر از ناحیه صعود قیمت های جهانی بود تا دلار نیمایی. پ پ ها، از فیلم گرفته تا شیمیایی و نساجی ها، پیشگام افزایش های امروز بودند و بین 1700 تا 1850 تومان رشد قیمت پیدا کردند.
در سمت مقابل، یعنی گروهی که کمترین افزایش را تجربه کرد، خانواده PVC ها دیده می شود که به علت عدم تغییر در قیمت های جهانی، تنها به میزان رشد دلار نیمایی، یعنی 43 صدم درصد، بین 149 تا 179 تومان نسبت به هفته قبل، افزایش قیمت داشتند.

سقوط دلار آزاد تا نیمه کانال 25 هزار
بعد از سخنان شب گذشته گِروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد نتایج ملاقات های خود در ایران، امروز هم دلار آزاد، روند کاهشی روز گذشته را ادامه داد و تا 25,450 تومان هم پایین رفت اما با نزدیک شدن به ساعات پایانی بازار، کمی افزایش یافت و به 25 هزار و 600 تومان برگشت. دلار صرافی هم امروز کاهشی بود. دلار صرافی هم امروز با 234 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت دیروز به 24 هزار تو 221 تومان رسید.

افزایش قیمت ها در بازار
بعد از انتشار قیمت های پایه، قیمت های بازار محصولات پتروشیمی هم متأثر از رشد پایه، افزایش محتاطانه ای داشت. ریزش قیمت دلار، خریدها از بازار آزاد را کاهش داده و چشم خریداران خیره به نتایج مذاکرات و کف قیمت دلار است. در بازار آزاد امروز سنگین بادی، سنگین فیلم، پلی استایرن ها و پ پ های MFI پایین، افزایشی بودند. تغییر در قیمت سایر کالاها محدود بود و البته برای تغییرات سایر گروه ها، باید تا بازار دوشنبه، صبر کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟